Üniversitemizde Gönüllülük ve İnsani Yardım Paneli


Üniversitemizde Gönüllülük ve İnsani Yardım Paneli

Üniversitemizde öğrenci topluluklarımızdan Genç Gönüllüler Topluluğu’nun organize ettiği Gönüllülük ve İnsanı Yardım paneli düzenlendi.
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Konferans Salonu’nda düzenlenen panele AID (Uluslararası Doktorlar Birliği) Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Murat Elevli, Başkan Yardımcısı Dr. Şükran Erdem, Genel Sekreter Ecz. Vedat Çolakoğlu, Dr. Necmi Eşiyok, Dr. Havva Asoğlu katıldı. Uluslararası Doktorlar Birliği Derneği’nin tanıtım filminin izlenmesiyle başlayan panelde ilk olarak Prof. Dr. Murat Elevli konuşma yaptı. Elevli; “Derneğimiz resmi olarak 21 Nisan 2011’de kuruldu. Derneğe doktorlar, hemşireler, eczacılar gibi sağlık çalışanları başta olmak üzere birçok gönüllü arkadaşımız destek vermektedir. Derneğimizin amaçları: Acil tıbbi yardım hizmeti sunmak, kalıcı sağlık tesisleri kurmak, sağlık eğitimi hizmeti vermek, psikolojik destek ve rehabilitasyon hizmeti vermektir” dedi. Dernek olarak yürüttükleri faaliyetleri anlatan Elevli, düzenlenen panelin amacının ise farkındalık yaratmak olduğunu belirtti.
Diğer konuşmacıların da sırasıyla yaptıkları selamlama konuşmasının ardından öğrencilerden gelen sorular cevaplandı. Program sonunda Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü Yrd. Doç. Dr. Hasan Şener tüm panelistler adına Prof. Dr. Murat Elevli’ye çiçek verdi.
Panelin ardından Uluslararası Doktorlar Birliği Derneği üyeleri Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Güvenç’i makamında ziyaret ettiler.